תיקים לעגלת תינוק - שילוב מושלם של יופי ופרקטיות

מאמרים » מאמרים
 

 

חוויית האימהות מוציאה מאתנו בנוסף לאהבה ענקית ורצון להעניק לתינוק את הכול, גם את הצד הפרקטי ביותר שבנו. הצורך להתארגן מהר, להספיק הכול, לצאת בזמן ויחד עם זאת לעשות זאת ברוגע, בשמחה ובנינוחות, מצריך היערכות מוקדמת ומוצרי איכות מובילים. תיקים לעגלת תינוק הם תיקים המשלבים בין נפח אחסון גדול היכול להכיל את כל הדרוש, יחד עם חלוקה וארגון פנימי נכונים. בנוסף לכך הם חייבים להיות עשויים מחומרי איכות עמידים שיחזיקו במצב טוב לאורך זמן, וכמובן שאיך לא, יפים ומעוצבים.

 

תיקים לעגלת תינוק במגוון רחב ומדויק

 

כפי שתראו באתר, מחשבה רבה עמדה מאחורי בחירת המוצרים שעשינו למענכן. המטרה הייתה לתת מגוון רחב של אפשרויות שיקלעו לכל טעם וכיס ויאפשרו לכל אחת את השילוב האולטימטיבי של יופי ונוחות. הצד של הנוחות ישלב בנוסף לארגון הפנימי היעיל והחכם של התיק, גם רצועות מתכווננות המאפשרות נשיאה קלה על הגב ותלייה נוחה על עגלות מסוגים שונים.

בנוסף לכך בתיקים רבים גם תוכלו למצוא תאים שומרי חום שיאפשרו לכם נשיאת מים חמים בקלות לכל מקום, כך שתמיד תוכלו לתת לתינוק מזון חמים וטעים. חלק מהתיקים מכילים גם משטחי החתלה שיכולים לשמש להחתלה נקייה, נוחה ובטוחה בכל מקום שבו אתם נמצאים מחוץ לבית.

 

חומרים ועיצובים

 

בגזרת הפרקטיות המיטבית תמצאו את תיק עגלה ליידי, העשוי מבד מיוחד דוחה כתמים לניקיון פשוט, קליל ומהיר. בנוסף אליו גם תיקי מיקרופייבר שטכנולוגיית הבד המתקדמת שלהם יוצרת תיקים קלים, עמידים ופשוטים לניקוי.

התחום המעוצב מכיל את תיקי פאשן המגיעים בבדי ג'ינס במגוון עיצובים, הדפסים וגוונים, ובעלי תחתית עור להגנה ושמירה על עמידות התיק לאורך זמן. הפאשניסטיות שבינינו ישמחו לגלות גם את התיקים מסדרות רקמה והדפסים, תיקים בעלי עיצובים מרהיבים המאפשרים לאימא להישאר אופנתית ומאובזרת היטב בכל מצב.

 

אופנתי ופרקטי: תיק עגלה מומלץ


אימהות מנוסות יודעות שכדי לצאת מהבית בזמן, הכול צריך להיות מוכן מראש ותמיד. אימא חדשה שמתחילה להתארגן בתמימות כמה דקות לפני היציאה מהבית, מגלה שזה לא ממש פשוט כמו בעידן הטרום אימהות. פשוט עם תינוק קטן ואהוב, הכול לוקח יותר זמן, הרבה יותר זמן. לכן בכל מה שקשור  תינוקות בכלל ולתיקי עגלה בפרט, פרקטיות היא שם המשחק. אנו בחברת בייבי מישל אספנו למענכן האימהות את מיטב תיקי העגלות המאורגנים, החכמים, העמידים והיפים ביותר. כל המידע לגבי תיק עגלה מומלץ, לפניכן.

 

פרקטיות מנצחת


כאמור תיק עגלה איכותי הוא קודם כל פרקטי ברמות שיא. תיק כזה יכיל מספיק נפח אחסון, יהיה מחולק בחלוקה נכונה לתאים שונים ויאפשר סגירה קלה ומהירה. תאים לבקבוקים המאפשרים שמירה על חום הבקבוק, משטח החתלה נוח ונפתח המאפשר החתלה נגישה והיגיינית בכל מקום שבו את נמצאת, הופכים את התיק לתיק שישרת אותך בצורה טובה באמת.
הפרקטיות שבינינו אשר מסוגלות לתמצת את החפצים שהן לוקחות איתן לבודדים, במיוחד כשהתינוק כבר קצת גדל, יכולות להסתפק בארגונית הקלילה. היא קטנה, קלת משקל ונוחה מאוד. גם במקרה שלה, כמו עם כל תיקי העגלה, התלייה הנוחה על גבי העגלה שלך, היא אחת הפונקציות החשובות בנוחות התיק.
תיק עגלה מומלץ: לחסוך ולשמור
אין ספק שבגזרת מוצרי התינוקות והילדים, החוזק והעמידות של המוצר משחקים תפקיד חשוב במיוחד. המוצרים מתלכלכים שוב ושוב במהירות שיא שלא דמיינו, ומצריכים כביסות רבות, התיק נפתח ונסגר על ידי זאטוטים חביבים שאולי פעם היו תינוקות רכים, ועכשיו הופכים לאחים גדולים שרוצים לגעת, למשש ולקחת הכול בעצמם וכן הלאה. לכן החומרים האיכותיים ממנו עשוי התיק ועמידותם לאורך שנים רבות, תאפשר לך גם להעביר אותו בצורה איכותית לאחים הבאים במשפחה והם בעלי חשיבות גבוהה מאוד.


להיות יפה תמיד


וכמובן שגם כאימהות אנחנו רוצות להיות תמיד יפות, מטופחות ואופנתיות. תיק עגלה מומלץ הוא תיק מעוצב שישמש כפריט אופנתי לכל דבר ויבטא את הטעם המיוחד והאישי שלך. הוא ישתלב היטב בכל הופעה, יתאים לעגלה, וייצור מראה נהדר בכל מקום ובכל מצב.
 

מחירים

 

ראוי לציין  שתיק איכותי לא צריך לעלות מאות שקלים ושמותג התיקים MIKIES BAGS של בייבי מישל מציע את האיכות והעיצוב המתקדם ביותר במחיר שכל אחד יוכל להרשות לעצמו.

לסיכום, אנו בחברת בייבי מישל בחרנו למענכן תיקים לעגלת תינוק מובילים באיכותם ובעיצובם, כך שכל אמא תוכל למצוא בהם את התיק האידיאלי עבורה ועבור תינוקה. אנו מאחלים לכם הצלחה, בריאות והרבה שמחה, ונשמח לענות על כל שאלה או בקשה, צרו אתנו קשר.

 

תיקים לעגלת תינוק

 

 

 
גירסת הדפסה   |   שלח לחבר